Senior Creative (Content) Team

Senior Creative (Content) Team
Antwerpen-Berchem

Description: 

De meeste dromen zijn bedrog, maar niet als ze aan jullie brein zijn ontsproten. Dan worden het namelijk superdoordachte creatieve concepten en campagnes die door geen van onze klanten onopgemerkt blijven – al was het maar omdat jullie zelfs het kleinste idee telkens met bakkenvol passie weten te presenteren. Gooien jullie bovendien al enkele jaren hoge ogen in de reclame-, content- of communicatiewereld? Scrollen maar, want zo’n Senior Creative (Content) Team leren we graag beter kennen!

Mensenmensen

Koele kikkers zijn jullie allesbehalve, maar aan zakelijk inzicht geen gebrek. Uit de rationele strategieën van onze klanten putten jullie moeiteloos talloze emotionele creative concepten. Jullie zijn thuis in zowel digitale video- en audiocampagnes (onder meer podcasts) als social-driven formats – of het nu is voor de mama’s en de papa’s of voor de digital natives van vandaag.

No briefing? Kan gebeuren. Maar omdat jullie mensenmensen zijn, hebben jullie gelukkig niet per se een strategische basis nodig om aan te voelen wat onze klanten willen zeggen én wat hun doelgroep wil horen.

Eén voor allen, allen voor één

Jullie zijn vier (of zes of acht of …) handen op een buik. Jullie vullen én voelen elkaar naadloos aan. Eén blik, beeld of woord zijn voor jullie genoeg om een stroom aan ideëen bij elkaar te unlocken.

Vanaf dan gaat de bal aan het rollen for real:

  • Meestal werken jullie concepten uit samen met je vaste partner, maar elk van jullie zet ook probleemloos zijn of haar schouders onder individuele projecten en projecten met andere creatieve profielen.
  • Jullie presenteren jullie beste concepten, vol passie (en structuur), intern en aan onze
  • Als klankbord én challenger stellen jullie onze strategen en planners op tijd en stond in vraag, maar bieden jullie hen net zo goed een luisterend oor. Zo houden zij jullie ideeën scherp, en jullie hun inzichten.
  • Jullie volgen elk project minutieus op om het concept te bewaken. Van de puntjes op de ï, en als het concept dat toelaat ook op de ö en / of de ü, tot het kleurenpalet van onze designers alsook hetscript van de regisseur.
Requirements: 

Het team dat onze stoutste dromen overtreft, heeft …

  • minstens 5 jaar ervaring als creatief team binnen een reclame-, content- of communicatie- agency,
  • een sterk portfolio dat getuigt van een originele, innovatieve en allround manier van denken. Zowel in pixels, als frames als dpi’s als kleurcodes.
  • zin voor initiatief. Jullie gooien ideeën op tafel om het creatieve werk en de klantenrelatie proactief te helpen ontwikkelen,
  • een creatieve geest en veel passie voor het vak. Jullie enthousiasme straalt af op jullie directe collega’s, zodat er een inspirerende wisselwerking ontstaat,
  • altijd wel een paar minuutjes tijd om een babbeltje te slaan met de andere collega’s, bij de koffiemachine of na de werkuren aan den toog,
  • Nederlands als moedertaal en kennis van Frans (of omgekeerd).

Apply for this job

The file must not be larger than 2 MB.

Files must be less than 2 MB.
Allowed file types: pdf doc docx.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.