Summary
Speaker: Joe Pulizzi
Content marketing, native advertising, content advertising, branded content, custom media en influencer content., …?
Oude wijn in nieuwe zakken of heilige graal voor mediabedrijven? Schoenmaker blijf bij je leest of zijn verhalen de toekomst van marketing?
Content Rules?! is het eerste congres in Vlaanderen dat alle actoren uit de ontluikende industrie samenbrengt om een stand van zaken op te maken, begripsverwarring uit te klaren en deontologische grenzen af te bakenen.
Voor & door wie?
- Beslissingsnemers en actoren uit communicatie, marketing, reclame en journalistiek.
- 300 plaatsen … first come first serve
- Content Rules?! is een organisatie van de opleidingen Journalistiek en Communicatiemanagement van de Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen, in samenwerking met MediaNet Vlaanderen, CUSTO, STIMA en ACC
Wat?
- Inzichten: Internationale en nationale keynotesprekers duiden en provoceren
- Cases: Wat werkt en wat werkt niet? Cases uit 7 sectoren
- Deontologie: Hoe ver is te ver? Wie gelooft die mensen nog?
- Technologie: Workshops en demo’s over de content marketing technologie die u vandaag in huis moet hebben
- Startups: Beloftevolle starters
- Onderzoek: De dilemma’s van de content marketeer
Prijs?
€295 (excl ledenkorting, BTW en handling kosten)
Een korting van €50 wordt aangeboden aan ACC/Custo leden. Hiervoor moet bij de inschrijving rechts bovenaan geklikt worden op ‘promotiecode opgeven’, waarna je de code ingeeft ‘ACC’ en de korting automatisch wordt doorgerekend.
Speaker
Joe Pulizzi
Joe Pulizzi is dé guru van contentmarketing, de snelst groeiende internetmarketingindustrie van dit moment. In 2014 mocht Pulizzi de John Caldwell Lifetime Achievement Award van de Content Council ontvangen.
Pulizzi is naast schrijver, spreker en podcaster ook ondernemer. Hij is de oprichter van meerdere start-ups waaronder ook het Content Marketing Institute (CMI), een dochterbedrijf van UBM. In 2014 en 2015 werd het Content Marketing Institute door Inc. Magazine erkend als snelst groeiende mediabedrijf. Het CMI is verantwoordelijk voor de productie van Content Marketing World, het grootste contentmarketingevenement ter wereld.
Joe Pulizzi kan al vier boeken aan zijn palmares toevoegen. Zijn derde boek werd uitgeroepen tot een van de Must Read Business Books van het jaar door Fortune Magazine. Het vierde boek, Content Inc., is een Top Marketing Bestseller sinds september 2015.
Dat Pulizzi een man met ervaring is, moet niet onder stoelen of banken gestoken worden. Hij sprak al op meer dan 400 locaties in 16 verschillende landen. Hij is keynote spreker geweest op meerdere evenementen en organisaties als Fortune Magazine’s Leadership, General Motors, HP, Dell en andere.
Joe Pulizzi schrijft niet alleen de meest invloedrijke blogs over contentmarketing, hij is ook een LinkedIn beïnvloeder en hij schrijft een column voor Entrepeneur.com.
- Open to all
-
- Junior
- Senior
- Campus Artesis Plantijn Hogeschool Lange Nieuwstraat 101, 2000 Antwerpen
- 16.05.2017
- 09:00 - 17:00
-
- Members
- 245 € + VAT
- Non-members
- 295 € + VAT
Comments and rating
Add comment